Contact Alergoshop.ro – produse antialergice
Doresti sa returnezi un produs? Fa click pe tabul alaurat si urmeaza pasii indicati.
Companie
Alergoshop.ro este operat de Inpixie srl
Timis, Mosnita Noua 1403
Reg. Com. J35/4378/2008
CUI: RO24892748
Detalii cont bancar
Cont: RO05 INGB 0000 9999 1004 0515
Banca: ING Bank Timisoara
Relatii clienti
Inregistrare comenzi, anulare si modificari comenzi:
Telefon: 0732 496 499 (tarif normal)
Email: informatii@alergoshop.ro
Program: Luni – Vineri: 9:00 – 18:00
In afara programului de lucru ne poti lasa un mesaj in formularul alaturat
Lasa-ne un mesaj
PASUL 1
Împacheteaza cu atenție produsele pe care le doresti returnate, în mod ideal în același ambalaj pe care l-ați primit.
Reține că toate articolele returnate sunt obligatoriu sa fie expediate în starea lor originală și să includă accesorile sau mostrele, certificate de autenticitate, etc (acolo unde exte cazul).
PASUL 2
Expedierea coletului
Odată ce coletul tau este pregătit de expediere, tot ce trebuie să faceți este să contactezi compania de curierat si să expediati coletul cu plata la destinatar, către punctul nostru de colectare din:
Alergoshop.ro / Inpixie srl
Timis, Mosnita Noua 1403
Cod postal 307285
România
NOTA: Metoda de ambalare și de livrare pe care o utilizați trebuie să fie sigură. Nu acceptăm și nu răspundem pentru produse deteriorate sau pierdute în drum către noi.
Pasul 3
Te rugam sa ne acorzi timp.
Poate dura până la 14 zile lucrătoare din ziua în care ați trimis coletul către noi pentru a fi procesat în punctul nostru de colectare.
Ai plătit pentru comanda dvs. cu plata ramburs? Te rugăm să ne contactezi la informatii@alergoshop.ro sau la telefon 0732 496 499, pentru a ne comunica informatiile tale bancare, astfel încât să putem rambursa contravaloarea comenzii tale fără probleme.
PASUL 4
Notificare status comanda retur.
De îndată ce am primit returul și l-am inspectat în depozitul nostru, iti vom trimite un e-mail sau te vom contacta telefonic pentru a-ti comunica statusul comenzii tale.
PASUL 5
Rambursarea contravalorii.
Imediat după pasii de mai sus, va fi inițiată rambursarea integrală a comenzii (nu si a costurilor adiacente: cost ramburs, transport, etc)
Rețineți că este nevoie de 2 până la 5 zile lucrătoare până când fondurile tale vor fi vizibile în contul tau bancar în funcție de metoda ta de plată, de tipul contului sau de politica băncii tale.